08 December, 2012

My future

Bismillahirrahmanirrahim.Sollu Alan Nabiy 


Assalamualaikum wrbt..

Cuba untuk membaca buku tingkatan 4 yang penuh dengan fakta-fakta baru ( for me ) . Try , trying and tryed . Sekolah saya iaitu SMU(A) Tarbiah Mardhiah , Panchor merupakan sekolah sastera tapi saya taknak ambik sastera , saya nak ambil sains  . Saya agak keliru dengan kedudukan sekolah saya tu , sastera atau akaun ya ?  


Nak beli spek ibnu sina , rawat rabun 



Saya nak pergi ke Jordan ! Sebelum ni nak pergi ke negara Eropah tapi iman saya tak sekuat mereka . Jadi saya nak pergi ke Jordan , Jordan University of Science and Technology . 3 tahun belajar asas , 3 tahun klinikal . Lagipun kat Jordan kena praktikal dekat Hospital KAUH yang semestinya kena berbahasa Arab 

Doakan saya ya 



Bulan ni ambik results PMR , all the best for PMRs' candidates ! 


p's : praying for the best results , 9A PMR .. InsyaAllah ! 

No comments :