27 June, 2013

Hari ni dapat Results

Bismillah.Sollu Alan Nabiy
Assalamulaikum


♥  | via Tumblr
i will remember what was happen today to be a better student the next day


Bersamaan hari Khamis bertarikh 27 haribulan 6 2013 , sekolah saya telah mengumunkan hari ini hari ambil keputusan slip peperiksaan.Jadi kitorang tak belajar. Wuuu~

Nak dapat slip tu wajib mak bapak datang.Ayah aku datang pukul 12 lebih.Oklah asalkan datang.Terima kasih..sayang ayahhh~~

Time ambik results itu , aku jeling-jeling.Alhamdulillah top 5 . Okeylah.Tapi ayah aku masih xpuas hati, sebab markah Maths aku dapat D . Argh..apa boley buat ayah ? Anak ayah sorang ni tak minat maths..ok sorry ~

Oklah kot..dari 22 subjek dapat *tolak 4 .. ( A+ A A- * ahh sume adelah* )

Tahniah diucapkan sepenuh hati murni ini kepada Khairul Bariyyah kerana berjaya dapat no 1. Fara Azwana no.2 , Nuraqilah no.3 dan Siti Hanisah no.4

Aku minat maths jika aku minat cikgu yang mengajar dulu..orang kata baru ada berkatnya . Aku tak kisah pun siapa yang mengajar aku asalkan beliau superb maths.Jadi bolehlah kalau ada pelajar tak faham cikgu boleh terangkan secara tafsili ataupun secara mudah supaya pelajar-pelajar faham.Macam cikgu maths aku tahun lepas..dari E boleh dapat A . Alhamdulillah .

Ayah,cikgu ngajar Bi dan Maths tu macam cikgu yang ajar adik masa tuisyen PMR tahun lepas.Macam nak sama je cara ngajar mereka tu semua . Cuma bezanya tahun ni kedua-duanya lelaki.Aaaaa,,taknak tuisyen.Harap je bayar mahal.Akulah kan , kalau aku  tak faham * sebab kat sekolah aku belum masuk tajuk tu tapi kat tuisyen dah masuk tajuk tu *  aku nak sangat mintak berenti...biar masuk tuisyen tahun depan.Oklah..tahun depan SPM .. waghhh~~

Cikgu-cikgu sekalian,gagal saya bukan kerana gagalnya cikgu mengajar tapi kerana gagalnya saya dalam memahami bait-bait ucapan kata cikgu.Maafkan saya.

*taknak pergi kursus ke cikgu?
**Ayat keluar direct dari perasaan dan sebagainya.Ucapan kata 'aku' sebab diri ini hanya bercakap dengan diri sendiri.Alone.

Wassalam.

No comments :