27 September, 2012

Secalit perasaan


Bismillahirrahmanirrahim.Assalamualaikum.

Entah apa nak dikatakan.Peperiksaan kian hampir mencengkam kepala saya . Saya cuma tunggu waktu itu tiba kerana pada waktu itu sahaja , saya hanya akan jiddan dalam aktiviti saya. Saya mahukan yang terbaik dalam kehidupan saya sebagai seorang manusia biasa . Mungkin diri saya tiada magic yang bisa menciptakan keajaiban , tapi saya ada apa yang orang lain tiada 'barangkalinya' ya .

Saya tidak mahu merendahkan diri , cuma bisa merendahkan hati tatkala ada pujian yang menyindirkan , yang memerlikan diri saya . Ampunkan saya andai ada terguris perasaan , terkasar bahasa , terlajak kata , renungan maut pada mata , ketidaksopanan dalam tingkah laku, perbuatan dan etc . Maafkan saya .

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Doakan saya , wahai teman . Semoga Allah SWT melimpahi hati-hati kita dengan sinaran rahmat kasih sayang-NYA . Amin ...

Hamba hina , Syahira Hamdan.
Sollu Alan Nabiy .
27/9/12

No comments :