20 October, 2012

Doctor to be , Congrats !



Bismillahirrahmanirrahim. Sollu Alan Nabiy .




Assalamualaikum .

Saya rasa sangat gembira melihat kakak-kakak dan abang-abang yang bakal menjadi seorang doktor yang hebat ! Lebih-lebih lagi dekat Misra . Saya sangat suka tengok gambar mereka ni , sangat ceria ! Dekat Misra ada University Al-Azhar , Cairo University , University of Tanta , University of Mansoura , University of Alexanda ( kalau tak silap ) , University of Zagazig . Ok , tu je kot university yang terdiri daripada student-student medic . Tahniah :)

Ajen-ajen bagi university di Mesir ramai sangat . Tapi , kena pandai pilih ajen la kan , supaya tidak tertipu. Nauzubillah . Ajen yang saya tahu amat sangat bagi saya ialah AQM dan MEDICMESIR . Ajen MedicMesir ni  , orang panggil dia Umi , saya tengok gambar Umi ni pun rasa bahagia . Seorang yang ceria :)

Aminnnn !


Simpan cita-cita dalam doa , semoga ianya menjadi satu kenyataan yang membanggakan . InsyaAllah :')

Wassalam
Syahira Hamdan
5 Zulhijjah 1433



No comments :