18 October, 2012

Purple ?

Bismillahirrahmanirrahim. Sollu Alan Nabiy .

Assalamualaikum .

Hari mula hujan . Ya , mungkin perubahan angin monsun Timur Laut yang menyebabkan laut Timur Malaysia bergelora yang mungkin akan menjadi banjir . Woho , banjir ! 

Ok stop .

Purple . Entah tetiba . Dulu minat hijau , of course . Tapi bila umi saya ni selalu je beli warna purple , ( hijau jarang sekali ) saya pun jadi minat warna purple juga . Kebanyakan baju kurung saya warna purple sampai terpaksa beli tudung warna purple .Hanya ada satu walaupun banyak baju kurung . Huhu 

So cute .

Warna pink sangat lovely . Hahah , cute semacam . 


Mujur sekali bilik saya bukan macam ni , tapi ianya akan datang.
Coming soon . Wahahah! 

Takpelah , macam-macam pulak.

p's : Salam menyambut bulan Zulhijjah. Tak perasan pun dah bulan hijrah . Tengok kalendar , rupanya bulan time saya exam tu , sudah bulan Zulkaedah . Ayoyo , macam mana buleh lupa . Erm .. Apapun , selamat menjalani ibadah haji kepada bakal-bakal haji dan hajah Malaysia dan seluruh dunia ini . Semoga hati tetap tsabat pada jalan-NYA dan semoga ibadah haji dipermudahkan serta mendapat kasih sayang , rahmat daripada-NYA , INSYALLAH ! 

pps : Sya mendoakan kebahagiaan dan kebajikan umi dan ayah semoga dapat pergi ke Makkah untuk menunaikan umrah dan haji . Amin ! 

Wassalam
Syahira Hamdan
3 Zulhijjah 1433

No comments :