29 April, 2013

akhi .. asif jiddan



Basmalah . Assalamualaikum .

Hari ini ada meeting pengawas untuk majlis Tertinggi ( MT ) dan Exco-exco dan saya pun pergi lah jugak . Kami bincang pasal tamrin dan isu-isu semasa .OKlah , ada topik tapi tak lama sangat sebab itu je yang kami boleh utarakan . Tapi saya balik awal tapi , tak tahulah kot-kot meeting sambung balik . Oppss  * tapi doa penutup majlis dah baca :#

Saya pun ada lah cakap sikit-sikit . Dan saya bercakap dengan Exco I saya yang merupakan tua setahun daripada saya . Saya tersasul panggil dia 'abng' , ingat nak sebut 'enta' tapi tersebut 'abg' . Sebab kalau saya cakap-cakap dengan kawan saya , saya sebut dia 'abng' . Biasanya kalau cakap dengan exco I tu saya sebut 'enta' tapi kenapa hari ini tersebut ayat tu ..

YA ALLLAHH ... Badmood masa tu jugak *sebab tu cepat2 balik awal * .. Tu pun sebab Kak Aina dan selepas tu Kak Nabila yang tegur . Ya Rabbana .. xsanggup nak berdepan dengan mereka esok hari .

Rasa nak pindah sekolah je .
Allah .



No comments :