23 August, 2012

Kehadirannya amat berharga



Bismillahirrahmanirrahim.Assalamualaikum .

Alhamdulillah . Syukur ala nikmatillah . Atas rezeki yang telah Allah SWT berikan . Tidak terhingga nikmat kurniaan-Nya sehingga ada yang tidak bersyukur ! Allah , masukkan kami kedalam golongan yang bersyukur . Amin

Saya nak cakap tentang kakak saya , Syuhada namanya . Nama manisnya ' Syuda ' Itu hanya kawan-kawan dia jelah yang panggil .  Kami adik beradik hanya memanggil kakak , ' kakak '  . Walaupun saya selalu bergurau bodoh , cakap melenting tak tentu pasal dengan dia , dia pun balas yang sama , tetapi dialah satu-satunya kakak yang saya sayang . Tanpa dia , saya tiada kakak . Kakak yang selalu masak buat family , walaupun saya banyak komplen tentang masakan dia , tapi dia tetap masak sebab tahu adik dia yang ini suka makan . Ahak ! =_='

Dialah kebanggaan umi dan ayah sebab berjaya mendapat 9A+ dalam PMR . Haa , good luck lah dalam SPM nanti . Dia pun nampak bersungguh untuk success in SPM. Well  , this make me remember about myself . PMR is around the corner dan umi ayah sudah mula mengingatkan diri supaya fokus pada PMR . OK , i'll lend your proud with my 9A PMR . Just wait and see ;) INSYAALLAH !


Mesti kembang hidung kakak aku bila baca ni . Ahah , whatever la you .. Asalkan dia bahagia =3

Sollu Alan Nabiy .
Wallahua'lam .
Syahira Hamdan .
6 Syawal 1433

No comments :