05 April, 2012

PMR da dekat....


Assalamualaikum.

 Saya terasa bagai nak luluh jantung ni bila kawan saya cakap PMR ada 6 bulan lagi.Lebih kurang 186 hari agi.Saya tak tahu nak kata apa. Geografi, Sejarah , KHB , PAI , BAK , MT , SNS , BI dan BM . 6 bulan lagi beb.Aigoo ,insyaAllah . Do the besh :)

Nway , saya akui . Muslimah yang tidak ber'gembira' didepan rijal . Dialah wanita yang sangat baik dan gembira.Kawan saya ni , saya kadang-kadang terasa hati jugak dengan dia sebab dia tak senyum kat saya , walhal saya dah senyum kat dieeee Mini Gifs

Tapi, kata-kata kawan yang duk bersebelahan dengan dia tadi telah bukakan mata dan hati saya.Kawan dia kata , kalau buat 'gila' dengan dia, dia lebih 'gila' lagi.Itulah muslimah solehah . Dengan rijal , dia tak kawan.Tapi dengan nisa' baik budinya . Saya bercakap dengan dia , tenang rasa.Alhamdulillah. Mini Gifs

Hari ni saya datang sekolah , pelbagai pertanyaan yang kawan2 saya tanya.Haha, terima kasih ya sodiqatii .

Babbai Mini Gifs
Wassalam.
 Dukhturah Sya 

2 comments :

Diyana Zahari said...

Good Luck! InsyaAllah, anti bleh kputusn y bgus nnti.. ^^

Syahira Hamdan said...

Alhamdulillah.InsyaAllah.Tkasih :D