04 April, 2012

Regret

Click here for more inspiring photos!

Assalamualaikum,

Sungguh saya rasa sungguh rugi sebab tak pergi sekolah hari ini.Meskipun bronchiol saya nak lepaskan apa yang tersumbat.Tapi saya rasa bagus juga saya tak pergi sekolah hari ini sebab saya tidak melepaskan jangkitan batuk kepada orang lain.Yang ruginya saya tertinggal banyak sangat ilmu-ilmu selama 3 hari ini. Hari isnin memang confirmlah saya takleh pergi,kelmarin nak pergi pun takut letih dan hari ini bagi alasan tak nak pergi sekolah T.T Saya rasa geram dengan diri saya sendiri.

Apepun , saya kena review balik apa yang saya tinggal.Duk kat rumah bukak facebook,bukak belog , adjust blog,bukak tv.Diisi juga dengan membasuh pinggan,sapu sampah dan sidai baju serta pungut baju kotor.Sungguh,rugi aaaaaaa...


Kan bagus kalau saya teman yang real . Yang selalu menghulurkan tangannya tika saya jatuh , yang mengheret saya bangun ketika saya bermalas-malasan,yang memberi kata-kata semangat ketika saya sedang patah hati , yang memberikan nasihat ketika saya berasa lemah dan rasa nak nangis....


Ada ke orang seperti itu ? insyaAllah.


Dan sekrang ,rasa kesian kat sofea.Dia tunggu dari dari nak maen laptop.Janji nak bagi pukul 4:30 ptg tapi sebelum tu sudah tidur =.= . Rasanya salah saya sebab pasang lagu yang boleh menenangkan diri untuk tidur.Saya pun saya ngantuk dah ni.Aiyaa.Esok hari terakhir sekolah bagi minggu ni.Lusa cuti , tulat cuti.Tubing bukak balik.Ohhsemm ;))


Dukhturah Sya 

No comments :