02 May, 2012

Harini ada bnyak yang berlaku


Bismillahirrahmanirrahim.Sollu Alan Nabiy.

Assalamualaikum.

 Alhamdulillah sekolah sy jdi naib johan dalam pertandingan kuiz math dan sains.Peserta-pesertanya ialah Bariyyah,Nurin dan Amir.Ada 3 buah sekolah yang bertanding iaitu sekolah saya , SMU(A) Tarbiah Mardhiah , Maahad Muhammadi Lelaki dan SMU(A) Istiqomah Badang . MML tempat pertama ,MTM tempat kedua dan Badang tempat ke-3..Ok,tahniah2 :>

*Tahniah Arshad!

Tghhari tadi halau budak g masjid.Yang not not tu duduk dalam kelas yg sudah disediakan khas buat mereka.Sy suruh masuk , alasan panaslah , sempitlah.Cerh,sengal.Time nk halau tu , OK saya akui.Saya garang !  

Maaflah andai saya mulai garang,
maaflah andai saya mulai serius,
maaf tapi itulah yang saya kena buat,
saya akui,saya sekarang sangatlah lain,
Pakai baju hijau , mengubah segalanya demi kebaikan.

*SAYA NAK AMIK MEDIC.INSYAALLAH BUKAN SASTERA! 

Wassalam.
Dukhturah Sya.

No comments :