11 May, 2012

Ecame

 Do not let your shadow walk YOU,you’re not a slave of the past,….move on! ..today is another day Allah gives you chances to change yourself for the better

Bismillahirrahmanirrahim.Sollu Alan Nabiy.

Assalamualaikum.

Hey , hari exam dah nak dekat.Sediyh tengok diri sendiri . Hukhuk.Online pagi-pagi.Rasa jam sungguh otak sebab tumpukan pada komputer ke hari-hari.Dahlah exam lusa dah.Ni diri ni tak hafal lagi.Just belek-belek ;p . Sesiapa yang jadi macam saya ni harapnya bersabarlah ye, kita hidup ni tak sempurna. -.-

Well , kita jadi yang terbaik apa salahnya.Lintas budak paling cemerlang dalam kelas ! YEah !! Tapi kena usaha lebihlah.Paling penting , kita belajar bukan nak pangkat , tapi kerana LILLAH . kan ? :)

Tak sabarlah nak baca buku banyak-banyak.Nak dapat cemerlang dalam result . Ha , orang yang tengah terlintas atau terbaca kat ayat-ayat ini silalah doakan saya ye.semoga berjaya . Amin . hehe . (tadahlah tangan sekali.huhu)

Saya nak jadi orang yang paling hepi sekali kat dunia.Sebab esok bulum tentu saya masih hidup kan? Jdi saya nak mintak maaf banyak-banyak kepada orang-orang yang saya pernah buat salah atau dia yang buat salah kat saya.Saya minta maaf banyak-banyak. Kita hidup tak lama :')

Baiklah,terima kasih kerana mengAMINkan doa saya.Semoga Allah limpah rezeki yang baik buat kalian dan terima kasih kerana maafkan saya.InsyaAllah, walaupun tahu tiada orang yang baca diary kesayangan saya ni melainkan saya sendiri untuk mengenal diri saya sendiri melalui kata-kata yang saya taipkan :)

Apepon , saya sayang blog ni ! XD

Wassalam.
Dukhturah Sya 


No comments :