30 May, 2012

Jam baru !


Bismillahirrahmanirrahim.Sollu Alan Nabiy.

Assalamualaikum.

Yay ! Hari ini pergi KB Mall . Memang taknak gi sebab taktahu parents nak beli apa , tapi pasrah je . Itot jugak .Alhamdulillah , pergi sana tu . Jenuh duk jalan-jalan . Singgah 1 kedai y jual jam . Umi dan ayah pom masuk , awalnya saya taknak masuk sebab yelah , kot-kot jam tu hanya buat budak yang dapat 5A dalam UPSR jekan  . Tapi tak lama kemudian , umi panggil masuk . Saya pom menyemak dekat tempat yang budak 5A tu duk pilih jam . Tuptup ayah pom tanya saya " Adik nok jey mano ? Pilihlah ~ "

Horray !! Hehe , bestnye . Saya random jer . Tpi tengok harga jugak . Tak lama kemudian , jam saya sudah siap dipilih. Biasa je. Orang tgk pom , sekilas pandang je (  ) . Warna pink. Hehe .

Origato ! Terima kasih ayah umi =) dan budak 5A tu jugak -.-

Tahniah deh budok.
Terima kasih UMI AYAH .

p's : gambar ihsan pakcik gugel .

Wassalam.
Dukhturah Sya.

No comments :