05 May, 2012

Tuisyen.Cinta


Bismillahirrahmanirrahim.Sollu Alan Nabiy.

Assalamualaikum.

Hari ni pergi tuisyen.Hari ni hari yang kedua aku pergi tuisyen.Rasa best sangat.Hari jumaat semua cikgu semua cool . Hari sabtu ni , err , cikgu sains dia suara dia terlalu kuat la... Sampai gegendang telinga aku ni macam takdapat nak tangkap kekadang.Aku nak berangan sebentar pun tak boley takut takdapat tangkap apa yang beliau cakap.Btw , semua kata-katanya , ilmunya bagus-bagus.Maklumlah , cikgu sains.Suara kuat tu tarak hal lah kut sebab saya pun suara kuat jugak ! Hahahaha =p

* gurau je.

Mhhhhh , pekse dah tak lama.Takde masa nak ingat bercintan-cintun.Sebab cikgu sains saya kata tu ( kat atas tuuu ) , beliau cakap : cantek ke hensem ke kalau takde ilmu tadak guna .

Yeah , already understand it . But how many i do like what i understand the words ? Ah , sometimes i do what i understand and sometimes i ignore it as far far away. Love  ,  please respect me as i respect you.

Hoho.
Wassalam.
Dukhturah Sya.

No comments :