28 May, 2012

Dr Muhaya

Professor Dr Muhaya  Muhammad



Bismillahirrahmanirrahim.Sollu Alan Nabiy.

Assalamualaikum.

Alhamdulillah . Ada mood nak tulis ! 

Ini bukan tentang saya tetapi tentang beliau.Seorang pakar mata , ibu mithali , pendakwah , motivator , isteri solehah , muslimah sejati dan hamba yang taat . Saya suka beliau. Jiddan-jiddan. Bery-beri likeee ! blogger-emoticon.blogspot.com

Kata-katanya yang mengusik jiwa , menyentuh hati-hati yang mendambakan ketenangan dan kemotivasian . Terusik dengan video beliau yang ini . Sangat sangat buat nak nangis ( da ngs ) , dan menaikkan kecintaan kita kepada sang Ilah . Allah SWT .

* Okey , kurang dengar sikit . Video amik time hujan 
Tp dun worry ,  just fokus ! 




Saya sayang beliau sepertimana saya sayang parents saya .
Beliau berjasa dalam mengembalikan hati saya yang hilang.


Semoga Allah merahmatimu wahai Dokter , memberkati setiap detik yang Dokter lakukan 
Amin.

Wassalam.
Dukhturah Sya.

No comments :