31 January, 2012

Meeting Dhobitah - MTM -



Assalamualaikum . Ini antara salah satu peraturan disiplin . Saya nak tulis satu-satu disiplin tu dalam buku nota , fuh .. memang meng'asyik'kan. Amanah dengan Allah , amanah dengan makhluk . Kerana saya setuju untuk memegang jawatan itu kerana saya tak nampak betapa besarnya amanah itu . Di sekolah saya rasa seperti bahu saya ni condong sikit . Rasa berat pun ada biarpun tak rasa . 


Banyak jugak senarai disiplin yang saya tak tahu rupanya . Baju , tarbus , stokin  , kain dalam, Stongan , kuku , beg , jam , rantai kunci , pin , jarum , lipat tudung dan sebagainya yang saya tak terfikkirrr... Alhamdulillah hari ini 'pekena' menu yang begitu ' menyelerakan ' ...


Saya tak kisah , orang nak benci saya , cemuh saya . Asalkan kerja saya , amanah saya beres.Itu kerja saya , tegas dan berpimpin itu memang prinsip seorang pengawas. Saya pun malas nak hurai panjang-panjang . Bukan ada orang baca pom.kuakuakua....


Tadi nempik sekali di kelas 1 wira ... pertama buat dek je diorang , kali kedua .. semua keluar . Terpaksa .... =,=


Saya takut , andai kak-kak pengawas yang jadik mangsa atas kelalaian kami dalam menjalankan tugas.Saya diberi tugas jaga kelas 2 Wira . .okey , beres je.. =,= .. tepi kelas jew..


Saya tak nak menyohor tentang perlantikan saya itu , biarlah .... biarlah rahsia.huhu. Saya rasa seperti pakai baju putih lagi.. Itu jika dalam kelas , jika diluar kelas .. Ha , baju hijau itu terserlah..HAHAHA ;pp


itu saja..catatan dedikasi hati . luhur murni . Wallahua'lam :))

No comments :