20 January, 2012

petua hari ini





Assalamualaikum rainbow..


Petua bangun subuh.Senang saja.


Kalau anda sedang berjaga , JANGAN  tidur ! Teruskan berjagaan anda. Nah , siapa suruh berjaga.. Saya jamin , orang yang tak tidur time orang tidur ( malam la tu ) pasti akan tidur petang nanti. Tu bagi orang yang ngantuklah...Nak tahan dari tak tidur petang pun tak leh jugak.Automatik badan akan berggggeerak lajjjjju ke katil .  BUK! . moga-moga ini tak akan berlaku !

Petang ini ada tuisyen math.rm10 ringgit untuk 2 jam . Bila kawan tanya , tuisyen mana ? ' kat pade tembok ' . berapa yuran ? ' rm10 ringgit ' . berapa jam ? ' 2 jam ~  '


ERGHHRGH! , 10 ringgit untuk 2 jam? mereka bertanya . saya cuma angguk dan senyum.


Saya tahu itu reaksi mereka.Ya , saya rasa berbaloi.Tuisyen kat rumah guru tuisyen itu . 3 orang satu sofa. HOHO . best sesangat. dengan perangai ' gila-gila ' nya , tambah lagi dengan guru yang baik dan sabar . Saya dapat faham.Dan penambahan lagi dengan latihan yang berterusan.
i know i can do it , because them already can do it !

No comments :