22 January, 2012

Malam ini ..........


Salam alaik rainbow.Saya tak tau dari mana datangnya 'rainbow' ini . em , mungkin pelangi itu berada di persada langit nan indah.mungkin saya boleh tumpangkan impian saya disana.Agar ia lebih berwarna - warni ^^

Okey, saya tak tahulah apa istimewanya button ' Like ' di facebook biasanya.Ramai yang like status kawan-kawan di facebook.Cemburu? tak sangat . Sebab itu hak dia lah nak like ke tak.Status saya pun 'terjaga' dari like banyak-banyak.Sebab Allah SWT tahu bila like mulalah bangga diri.Padahal bukan ada ape pun..


Tadi pegi pantai timur.Terjumpe ustaz..Orang senyum dia pandang lain pulak.Grr, padahal kat sekolah selalu jumpa.Tak lah selalu sangat =.=,


Beli bahan-bahan nak buat kek.Kek cokelat.Hoho.Adik saya gelar saya 'makcik kek' .. wah-wah , pepandai je die...wek;p
Ya Allah,bantulah aku untuk laksanakan amanah.Janganlah terabai tugasku sebagai seorang pelajar agama/pmr hanya kerana status DHOBITAH.Lindungilah daku dari penyakit hati yang bersarang di situuuu..


Dan ini adalah senarai penarik. 
Facebook , Blogger , Video , Devotees , Dhobitah 


Mereka itulah 'PENARIK' saya , bantulah saya untuk lepaskan diri daripada mereka !!! ==''

No comments :