09 February, 2012

Facebook

everything-inspirin6:

Click here for more inspiring photos!





Saya rasa sayang nak deactivedkan facebook saya yang dulu (ummu sulaim) . Saya buat facebook baru dengan harapan agar saya lebih mengenali insan-insan baru atau lama difacebook baru ini . Tapi , ilmu buat masa sekarang tak seperti di facebook ummu sulaim . Saya yang terjadi 'alim' ini sayang rasanya , kerana 'alim' saya add insan-insan di facebook lama itu dengan harapan bolehlah kongsi ilmu. Ya ! saya sudah dapat jawapan , ketika menaip baru dapat .. (err) ... Di facebook lama : cari ilmu .. di facebook baru : cari kawan . berkenalan.


Tapi saya totally dislike orang yang 'pelik' zahirnya . Batin , em maybe  . Harapnya 2 facebook ini tidak membebankan =,=
Wahai hati dan mata , jagalah pancaindera kurniaan Ilahi padamu . Kerana jika ia rosak dari segi batin rosaklah hatimu.Ampunilah aku ya Allah , kerana kelalaian dan kejahilanku dalam berkehidupan di dunia ini.Ameen ...

No comments :