07 June, 2012

Berazam penuh keazaman

mohsinaat:

*Man is in loss
hijabiz:

<3 By time, verily man is in lost. Except those who believe in do righteous deed and recommand each other to truth <3
[ Al Asr : 1-3 ] 

Bismillahirrahmanirrahim.Sollu Alan Nabiy

Assalamualaikum.

Saya rasa sangat teruja sebab pekse dah nak dekat tapi saya santai bergembira depan laptop . Tolonglah , saya perlukan kekuatan untuk saya mengharungi detik arus kehidupan ini . PMR dah nak dekat , impian saya menggunung . Tapi bagi saya , tiada yang mustahil bagi Allah . Saya berazam untuk menghabiskan buku-buku kesayangan saya ni.Huhuu

Kenapa saya pakai tudung labuh nampak macam orang blurr ? Apalah salah saya , saya tak tahu . Ini menyebabkan saya rasa orang yang pakai shawl atau tudung selain tudung labuh tu lebih baik than me.Saya rasa , entahlah .



Saya sayang diri saya.Sangat sayang sebagaimana saya menyayangi orang yang saya sayangi.
Doakan saya jadi seorang yang kaya dan jadi seorang doktor pakar.Terima kasih :)

Wassalam.
Dukhturah Sya.

No comments :