23 March, 2012

Cuti sekolah

Follow c u t e s e c r e t s for more cute photos ♥ 

Assalamualaikum.

Ok , hari ni cuti. Dah masuk hari sabtu.Dan aku , taktahu homework apa y aku nak buat. Aku pun tak inget. Tak catat dalam buku etek , Grrrrr .  Hari ni takde tuisyen , guru maths aku gi khusus haji ke umrah . Ntah , tapi gitulah.Anak lelaki cikgu hensem.HAHAHA ;pp

Tahniah kepada kak-kak dan abang-abang yang berjaya , yang tidak . Sabarlah Allah nak bagi lebih la tu.Allah kan adil ? :)

Dan aku rasa lain sebab tak bukak facebook.Aku hanya ada kau jelah blog . Twitter dah diactived.
Umi kata , kalau kita takde kawan time secondary school hanya disebabkan kita asyik study , ada org yg akan datang kat kita . Arrr , romantik ayat tahu ! ;) *macam aku , hahaha

Ok , MAS A' , seriously . Ana rindu nak baca status dakwah awk . Hoho ;p
Umi demam , sian umi . Semoga cepat sembuh.  

Aku pulak . nak belajar , nak jadik doktor asthma.MAS A' jadi engineer , tak silap aku lah -,- . Senanglah nak rawat aku sendiri  , ntah-ntah time duk suka menggila ada cara yang tersendiri nak rawat asthma , Tak perlu umi dan ayah susah-susah bawak gi spital.Amacam , cun tak ? HAHA,

And then , masalah sumbing orang tak kan tengok lagi kalau kita sukses. Ntahlah , hidup di Malaysia , macam mengejar dunia.Aku nak duk bersama orang dakwah....Orang yang baik . Orang yang tak menjadikan islam itu satu agama yang menyusahkan.Bukan kerna dia orang lain murtad.Nauzubillah . Aku rindu dengan pejuang islam......!!!!!!

U know why  ? Ketika aku duk kat chiku , gua musang . Suasana kat sana , sempoi je . Tak adalah sprti suasana sekarang .Dulu , dakwah amat dirasai tapi sekarang dakwah tetap dirasai namun terasa hambar -.-'

Aku dizalimi . Orang kelantan dizalimi . Pengikut PAS dizalimi . Ni yg sakit hati ni . Adoi , its okey bro . Not longer like this . It will stop ! 

That all.
Wassalam.

  Dukhturah Sya  

No comments :