20 March, 2012

Note Hati

Follow c u t e s e c r e t s for more cute photos ♥ 


Assalamualaikum.


Haiyak , tak tahu nak cakap apa . Results pekse dah dapat . Markah jelah , nombor tak tahu lagi . Kalau ikut akedemik baru dapat 2 , kalau agama tak pastilah . Dua-dua pun kena belajar . Adil pulak rasa , tingkatan 1 kena fokus pada akedemik dan agama . Tingkatan 2 fokus ke agama . Tingkatan 3 fokus ke akedemik . Tingkatan 4 fokus ke agama  .Tingkatan 5 fokus ke akedemik dan Tingkatan 6 fokus ke agama . HAHA , cun tak ;))

Well , i feel so bad . My mathematics result . Argh  . Like i didn't go to the class tuition !
Macam mana nak cakap kat UMI ni ? adehhhhh .

Aku jatuh cinta ? I meluat nak cakap . Hensem or not itu ikut peribadi orang . Bagi sy , boleh kira . HAHA . Itu lumrah , itu fitrah jangan jadi fitnah - ustazah fatimah syarha :)

Erm , lama kan tak bukak . Haha . Ntahlah , cikgu BM aku ni tegas banyak dari cikgu aku yang cuti bersalin .Nak cikgu Haidal !

Marin beli baju pengawas baru . Senget punya nenek , mek tu pilih warna kain yang benar-benar terpesong dari warna baju pengawas sekolah aku. Dia sekolah lain , pengawas mmp pakai baju kain cotton . Sekolah aku pakai baju lembut . Malu la kalau aku sorang pakai cotton . Itu perempuan . Kalau lelaki , ada kut yang pakai . Tak ksahlah lelaki tu . Tapi warna tu lain. Ya RABB !

 Musibah yang melanda. Hati yang kecewa . Diri yang tertekan .
Allah , kenapa ? Aku bermuhasabah untuk merawat jiwa . Andai ada sejuta hikmah yang tersimpul , rungkaikanlah. Bantulah aku . Tsabatkan hati kami dijalan-MU . Temukanlah aku dengan orang yang baik-baik , soleh juga solehah . Syikin baik . Tapi dia tak sepala ngan aku. Adei .

Esok result spm kan . Good luck eh .
Esok usrah takda. Ada aktiviti laen la kut.

Sekrang , syiah bakal melanda ke ? Aku ni dahlah tak minat baca newspaper . Tu pun belek-belek je.  Tengok sukan . Global . Isu semasa aku kurang peka. Adei =.-
Risau andai syiah melanda . Allah bagi ujian ini untuk kita peka dengan saudara Islam kita di negara sana. Kita leka dengan komputer, lappy , facebook , twitter , hiburan , seks bebas , gosip , artis2 . Tapi pekalah dengan isu semasa yang berISU sekarang . Penuhlah otak tu dengan ilmu  .  Baca sikit pun takpa. Asalkan baca. Huk-II , peringatan buat Syahira :3

HATI ANDA ADALAH DIRI ANDA.

 Ok tu saja . Wallahua'alam.

Dukturah Sya 

No comments :