09 March, 2012

Sakit hati ? Ada yang lebih ....

Follow c u t e s e c r e t s for more cute photos ♥

Saya tidak tahu apa yang perlu dibuat . Sering hati saya sakit kerana melayan karenah-karenah kawan yang buat ikut suka hati dia  .Kalau dia tanya saya , adakah saya sakit hati . Ofkoslah saya menafikannya . Sy tahu saya khianati dia . Tapi , tidakkah dia tiada perasaan . Berkata sesuatu yang menyakitkan , siapa yang tidak terguris ?

Open your eyes fren . 

Ketika saya menahan rasa yang teramat (ketika disekolah sj . Alhamdulillah) akan terbayang kata-kata seorang ustaz di ikim.fm  .

" Rasulullah lebih banyak sakit hati dari kita . Tengoklah awal pendakwahannya , tiada siapa yang menerimanya  .Adapun hanya segelintir  . Dilimpar najis , diugut bunuh  , cubaan membunuh baginda , meletakkan sesuatu yang menyakiti baginda . Tapi baginda sabar saja . Alangkah manisnya . "


Allah :'(

No comments :