20 March, 2012

Syahira tuuuuuu .......


Nama yang diberikan ialah Siti Nor Syahira yang bererti cahaya kemasyuran . Menuntut di SMU(A) Tarbiah Mardhiah , Panchor , Kelantan . Menetap di Kota Bharu . PMR tahun ini.jangan lupa do'akan saya.Menginginkan kejayaan pada setiap ujian dan imtihan.Seorang insan yang dipilih memegang amanah iaitu menjadi seorang dhobitah di sekolah.Mendambakan tsabat dijiwa.Bukankah semuanya lahir dari hati? Seorang insan yang perasan cool . huhu . Minat sastera tapi nak amik aliran lain kat U . Hoho . Minat menulis ayat-ayat puitis . Tak tahu kenapa pendiam sangat kat sekolah . Ingin yang terbaik untuk kehidupan . Siapa yang tidak mahu kan ? Sombong saya bertempat . Sesiapa yang sombong dengan saya , alamatnya saya pun tersombong juga . Selalu ikut orang tapi sekarang kena buat sendiri. Grrr . Erm ,  saya tahu saya sekolah menengah tapi saya tak perasan yang saya ni sekolah menengah. Bukankah itu orang yang lalai. Sedarkanlah saya dari mimpi yang lena ini . Agar bila saya bangun , keadaan masih ceria . Tiada harb yang berlaku . Nauzubillahiminzalik . 


Terimakasih . Syukran lillah all . Ok tu je . BUHBYE !! =)


  Dukhturah Sya   

No comments :