22 March, 2012

this day

Follow c u t e s e c r e t s for more cute photos ♥ 

Assalamualaikum

Mini Gifs Selepas deactived kan facebook hari ini . Rasa beruntung sebab dapat deactive.Haha, bestkan -.-
Dan teringat pula pada blog adik rusydeea artz . Kak Jannati . Aku pernah terjumpa dia masa syarahan bahasa arab di sekolah maahad kat tanah merah . Hoho . Cantik je tuan . Cayalah !! ;D

Blog itu sangat-sangat bermanfaat.Biarpun pada awalnya saya tidak suka blog tu . Nampak macam menunjuk-nunjuk =.= Tapi akhirnya , saya buka minda saya , blog tu bermanfaat jiddan ! Disebabkan dia bekas pelajar spm 2011 , aku nak tanyalah , Taip nama dia kat search di facebook , takde.Alamak , dia deacitived ke -.-' . Takpe , itu jalan selamat kan kak ? :)
Ok , habis promote ;p


Aku boring dengan manusia yang hanya mengenaliku di facebuk . Kau telah buat salah besar kerana mengenaliku di facebok . Aku peliklah , ha , sekarang ni aku berbangga . Tak ramai dah yang like my status. Tu pun hang masih taknak baik ngan aku ke  ? Aku ni biarpun macam-macam tekanan perasaan maghi , aku try buat baek ngan hang tahu ?! Allah , sudah cukuplah . Loni aku malas nok cagho kokre , sudah2x . 
Al ' ulum muhimmah jiddan !

Tiada masa buatku peduli tentang dirimu . Cukup . Baik puan atau laki . Sama je .
Marin kan tak gi sekolah , balik tu ayah bawak nasi . HAHA , kenyang perut aku makan -.-
Makacih ayoh 

Wahai MAS A' , cintaku sudah luput padamu . Aku berterima kasih pada-NYA , kerana hatiku tidak lagi berpaut padamuuuuuu . Adei.
Allah , cukuplah aku pada-MU . Inginku buktikan pada dunia , aku punya kelebihan ! Mini Gifs

Wassalam.

  Dukhturah Sya   

No comments :