16 March, 2012

Kerja khusus yang buat aku pengsen 1 minit

Click here for more inspiring photos! 

Ha Ha Ha * tercungap-cungap !

Tadi duk melayari internet bukak lah KERJA KHUSUS PMR SEJARAH 2012 dan KERJA KHUSUS PMR GEOGRAFI 2012 . Argh , naik gila . Banyak woooooo . Dahlah aku tak buat revision lagi tingkatan 1 dengan tingkatan 2 . Memang cari nahas sungguh  .  Anak murid UMI pun dah cari . Umi dah bagi . Cikgu aku tak bagi lagi uuuuuuuu . Sibuk ngan pekse pengesanan I sebelum cuti seminggu nih . Sebelum pekse tu hari sukan pulak . Aku tak maen pun . HAHA , malas .

NAIK PENGSAN  . Banyak !!

Tengok ni ha !

KERJA KHUSUS PMR GEOGRAFI 2012

Em , kerja khusus sejarah tu tak tengok lagi . Eh tak , tgk dah . Tapi sekilas je. Uhuk . Tengok geografi sudeh pengsan . Adeh . InsyaAllah . Allahumma yassir watu'assir :))

Apapun , saya ucapkan ribuan ma'attaufiqwannajah pda sahabat2 seperjuangan sy yg akan berperang jihad pena 9 Oktober nanti . InsyaAllah . Allah tolong .

Nak buat revision ! Argh .

No comments :