21 March, 2012

A little bit

Follow c u t e s e c r e t s for more cute photos ♥ 

Perjalanan hidup seorang insan yang mendamba kebahagiaan.Menutup tirai kesedihan , melangkah dengan penuh semangat . Biarpun laluan itu berlumpur , benda yang menyakitkan ataupun tanah yang merekah berjalanlah dengan penuh keimanan , dengan penuh keyakinan.

9Bulan , ofkoz umi aku kandungkan aku dalam perutnya yang mulia. Dan aku, pastinya akan menambah jasa itu dengan kejayaan 9A dalam PMR . Sebagaimana umi berjaya mengandungkan aku selama 9 bulan , jadi apa yang salahnya jika aku menghadiahkan beliau dengan titisan kebangga 9A PMR  . Kan :)

Biarpun sekarang , masa sudah suntuk . Tolong aku AD !
Allllllllllllllllllaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !

Hari ni , bariyyah gi syarahan bahasa inggeris . dia JOHAN . Tahniah !
Dia dahlah bijak , johan . Nampak kat sekolah , dia tade kelemahan langsung .
Erm .

Yelah , that all.
Dah malam.Pg tadi pun kena speaker ngan umi sebab lambat bangun.
Argh .Wassalam

  Dukhturah Sya   

No comments :