16 March, 2012

Pot Pet

Follow c u t e s e c r e t s for more cute photos ♥ 

Esok dah hari sabtu . Time cuti ni , ntahlah . Berapa banyak aku bukak buku . Rasa bersalah pon ada . Buku banyak , tapi tak baca . Kesian jugak kat umi dan ayah . Tapi nafsu hanya setakat ini . Aku yakin . InsyaAllah . Soorrrryy la erk , kalo korang tgk blog aku ni wara' , sebenarnya aku ingat nak buat ala korea . Nak gi korea , best =.= tapi... hehe gini lah . Seperti yang korang lihat . Takpa , alhamdulillah :3

Dan sekrang tengah malam , esok sabtu . Esok ahad . Ahad sekola , buku bukak , kotok kaley bukak semua bukak . Bukak buku baru . Malam ni aku buang masa dengan main game supe budak-budak tadika . Aku macam tadika bleh jugak . Aku rendah jer =='

Orang lain nampaknya pandang rendah kat aku hanya kerana aku ni rendah dan gempal . Gemuk ? Taklah. Aku tak nak pandang rendah diri ku . Aku ada Allah kan ? Dan , tak naklah kecewa ni . Macam tak syukuri nikmat Allah . Erm . nak jadi diri sendiri susah jugak . Kena control . Kawan kelas lelaki aku pun block aku kat fb maybe sebab aku sombong kot . Yelah , dahlah tak tinggi pastu sombong . Takde class orang kata . Tapi aku diri aku sendiri . Taknak jadi orang lain . Cuma amik teladan dan pengajaran dari orang tu PALING BOLEH . Bila aku jatuh cinta , rasa janggal . HAHA . Tak padan . Aku fokus hanya study . HA , cikgu maths aku kata . Ngaji agamalah paling untung . Em , thinking . Nak gi Makkah or Korea ? :))

Whateverlah asalkan sekrang belajar . Umi dan Ayah hepi . Dan , impian yang cun sekali . Pakai purdah . Hehe . Best .Tapi bukan setakat best , bukan kerana ikutan . Tetapi kerana kefahaman yang aku faham . Ustazah Fatimah Syarha x pakai purdah kerana dia lebih faham . Dia ikut fatwa Sheikh Yusuf Qaradhwi tak silap aku .  Alhamdulillah :))

Erm , setakat itu sajalah . Potpet potpet . Wassalam . 

No comments :